Kastamonu İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü

TÜİK ALO 124 ÇAĞRI MERKEZİ

2020  yılında  TÜİK,  veri  toplama  süreçlerinde  daha  etkin  ve  kaliteli  iletişim  sağlamak  içinALO124  TÜİK  Çağrı  Merkezi  Projesi  ‘ni  hayata  geçirmiştir.  ALO124  TÜİK  Çağrı  Merkezi,  anket çalışmalarında alan çalışmalarını büyük ölçüde azaltmakta ve önemli oranda mali tasarruf sağlamaktadır. Ayrıca;  çağrı  merkezi,  profesyonel  bir  yapıya  sahip  olup,  kaliteli  ve  kontrollü  iletişim  sağlamayı, verimliliği  artırmayı,  düzenli  veri  akışını  sürdürmeyi  ve  vatandaş  memnuniyetini  artırmayı hedeflemektedir.

Afiş için tıklayınız